sobota 22. prosince 2012

Profily - Akira777

Jméno: Ladislav                                                               
Přezdívky: Akira777, HellShock
Věk: 21
Funkce: recenzent

Historie: Stejně jako u většiny ostatních, i já poprvé viděl jako první anime Pokemony. Tehdy jako malému se mně velice líbily zrůdičky, které mezi sebou bojovaly, avšak postupem času jsem o anime ztratil zájem na několik let. Můj zájem o anime opět vzrostl, když jsem narazil na anime jménem Naruto a začal jej sledovat. Brzy mně však přestalo stačit a já se pustil do dalšího anime, známého jako Rosario+Vampire, které mně však bohužel na nějakou dobu odradilo od sledování jiného anime než Naruto. Jeho kvalita ale později začala pomalu upadat a já věděl, že chci začít sledovat i další anime. Začal jsem tedy s Bleachem, jehož jsem si na nějakou dobu oblíbil, avšak i ten se po čase zhoršil a já toho začal sledovat víc; především ecchi.

Něco málo: Všechny anime, co sleduji, jsou s originálním dabingem a s českými nebo anglickými titulky, přestože jsem se ve škole angličtinu neučil (učím se ji teď). Mám rád jak staré, tak i nové anime.

Moje oblíbené: Darker Than Black, Evangelion (seriál i filmy), Berserk, Higurashi No Naku Koro Ni, Melancholy of Haruhi Suzumiya,  Angel Beats, Kore wa Zombie Desu ka?, Papa no Iukoto o Kikinasai, Gintama a One Piece.

Žádné komentáře:

Okomentovat